Hippu Kids & Lifestyle

Toimitusehdot

TILAUSOHJEET JA TILAUKSEN TEKEMINEN

  • Asiakkaan ei tarvitse rekisteröityä käyttäjäksi tilatakseen tuotteita Hippu Kids & Lifestyle verkkokaupasta, mutta rekisteröityneenä käyttäjänä saat ensimmäisenä tietoa uusista tuotteista ja kampanjoista.
  • Toimituskulut lisätään tilaukseen automaattisesti. Eteneminen tapahtuu ohjelman ohjeiden mukaisesti ja lopuksi voitte valita maksutavaksi verkkomaksun (kaikki pankit, luottokortit, Visa Electron, Klarna).
  • Mikäli jokin tuote on loppunut, ilmoitamme siitä välittömästi.
  • Emme yhdistä automaattisesti eri aikoina vastaanotettuja tilauksia. Mikäli haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, ole yhteydessä asiakaspalveluun info@hippukids.fi tai 050-4122153.
  • Pidätämme oikeuden toimitustapojen muutoksiin kampanjoiden aikana.
  • Ilmaisen postituksen kampanjoissa Hippu Kids & Lifestyle pidättää oikeuden edullisimpaan postitustapaan.

MAKSUTAVAT

PAYTRAIL, https://www.paytrail.com/

Paytrailin kautta käytössämme on Collectorin laskutuspalvelu. Collector tarjoaa loppuvuodeksi 2018 korottoman maksuajan tammikuun 2019 loppuun saakka!

TOIMITUSKULUT JA POSTITUS

POSTITUS SUOMEEN

Ostoskori lisää postikulut automaattisesti tilauksen loppusummaan. Tilauksen postikuluihin vaikuttaa sekä PAINO että TILAVUUS (ei pelkästään paino).

  • Nouto Zeppeliinin myymälästä, 0€
  • Kirje: 3,50€ / 5,20€
  • SmartPost S-koko 5,90e
  • SmartPost M-koko 7,90e
  • Paketti: 8,10€
  • Yli 150€ tilaukset toimitamme Suomeen ilman postikuluja

POSTITUS ULKOMAILLE

Postikulut määräytyvät postin hinnaston mukaisesti. Mikäli asut ulkomailla ja haluat tilata tuotteita, ole yhteydessä asiakaspalveluumme: info@hippukids.fi

TOIMITUSAIKA

Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Postitamme tuotteet 1-3 arkipäivän kuluessa.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus tavaran vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäiskunnossa eli käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Palauta tuote alkuperäispakkauksessa. Vaihtojen ja palautusten välttämiseksi lue huolellisesti tuotteen tiedot ja kysy rohkeasti mikäli haluat lisätietoa. Autamme mielellämme esimerkiksi oikean koon valinnassa. Kirjoita palautuslomakkeeseen selkeästi onko kyseessä vaihto vai palautus ja kirjoita lomakkeeseen mitä tuotteita haluat vaihdossa vaikka olisitkin jo sopinut vaihdosta viestitse tai puhelimitse.

Palautuksista veloitamme 5e postimaksun, jonka vähennämme palautettavasta summasta käyttäessäsi asiakaspalautustunnustamme (Asiakaspalautus maksaa meille n.9,90e). Voit vaihtoehtoisesti palauttaa tuotteen myös omalla kustannuksella. Huomioithan, että asiakaspalautuksena Postin toimitusaika on pidempi kuin normaalisti, koska tällöin toimitukset kulkevat Helsingin postikeskuksen kautta.

Palautuksen voit tehdä kolmella eri tavalla:

1) Toimituksen mukana tuli erillinen Postin palautuslappu; voit teipata sen tiivisti palautuspaketin päälle ja toimittaa paketin Postin toimipisteeseen. 

2) Jos tilauksesi toimitettiin pakettiautomaattiin, voit palauttaa paketin myös sitä kautta joko samalla koodilla, jolla vastaanotit paketin tai 089875. Näillä koodeilla saat oven auki ja voit tehdä palautuksen.

3) Palautuksen voit tehdä myös Postiin käyttämällä asiakaspalautustunnustamme 653507. Palautuspaketin päällä tulee olla selkeästi merkittynä seuraavat tiedot: Asiakaspalautus 653507, Hippu Kids & Lifestyle, Kauppakeskus Zeppelin, Zeppelinintie 1, 90450 Kempele, Puh: 050 4122 153. 

Säilytä aina kuitti palautuslähetyksestä siihen saakka, että palautuksesi on käsitelty meillä.

Mikäli tilauksen kokonaisarvo palautuksen jälkeen on alle 150e, vähennetään postikulujen osuus palautettavasta summasta.

Noutamatta jätetty lähetys ei ole palautus!

Jos et nouda pakettiasi ilmoitettuun määräaikaan mennessä Postista ja se käännytetään takaisin Hippu Kids & Lifestyle Oy:lle, veloitamme Sinulta automaattisesti 19,00€ rahti- ja käsittelykuluja. Lunastamattomilla paketeilla ei ole peruutusoikeutta. Paketin/tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole Kuluttajansuojalain mukainen tuotteiden palautus, vaan se on sopimusrikkomus ostajan puolelta. Tällaisessa tapauksessa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta heille aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28§). Huomioithan, että Postin säilytysaika on noin 7vrk.

  • Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.
  • Laitathan aina palautuksiin mukaan täytetyn palauslomakkeen, yhteystietosi ja tilinumerosi, jonne voimme palauttaa palautettavan summan.
  • Maksamme hyvitykset noin 7 vrk:n aikana palautuksen saapumisesta.
  • Mikäli havaitset tuotteessa jotain vikaa, olethan yhteydessä pikaisesti asiakaspalveluun.

Ostoskorisi on tyhjä