Hippu Kids & Lifestyle

Toimitusehdot

TILAUSOHJEET JA TILAUKSEN TEKEMINEN

  • Asiakkaan ei tarvitse rekisteröityä käyttäjäksi tilatakseen tuotteita Hippu Kids & Lifestyle verkkokaupasta, mutta rekisteröityneenä käyttäjänä saat ensimmäisenä tietoa uusista tuotteista ja kampanjoista.
  • Toimituskulut lisätään tilaukseen automaattisesti. Eteneminen tapahtuu ohjelman ohjeiden mukaisesti ja lopuksi voitte valita maksutavaksi verkkomaksun (kaikki pankit, luottokortit, Visa Electron, Klarna).
  • Mikäli jokin tuote on loppunut, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian
  • Emme yhdistä automaattisesti eri aikoina vastaanotettuja tilauksia. Mikäli haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@hippukids.fi tai 050-4122153.
  • Pidätämme oikeuden toimitustapojen muutoksiin kampanjoiden aikana.
  • Ilmaisen postituksen kampanjoissa Hippu Kids & Lifestyle pidättää oikeuden edullisimpaan postitustapaan.

MAKSUTAVAT

Klarna Checkout, 

https://www.klarna.com/fi/

TOIMITUSKULUT JA POSTITUS

POSTITUS SUOMEEN

Ostoskori lisää postikulut automaattisesti tilauksen loppusummaan. Tilauksen postikuluihin vaikuttaa sekä PAINO että TILAVUUS (ei pelkästään paino).

  • Nouto Zeppeliinin myymälästä, 0€
  • Kirje: 3,90€
  • SmartPost S-koko 5,90€
  • SmartPost M-koko 7,90€
  • Paketti: 5,90€/7,90€ painon mukaan
  • Yli 100€ tilaukset toimitamme Suomeen ilman postikuluja

POSTITUS ULKOMAILLE

Postikulut määräytyvät postin hinnaston mukaisesti. Mikäli asut ulkomailla ja haluat tilata tuotteita, ole yhteydessä asiakaspalveluumme: info@hippukids.fi

TOIMITUSAIKA

Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Postitamme tuotteet 1-3 arkipäivän kuluessa.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus tavaran vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäiskunnossa eli käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Palauta tuote alkuperäispakkauksessa. Vaihtojen ja palautusten välttämiseksi lue huolellisesti tuotteen tiedot ja kysy rohkeasti mikäli haluat lisätietoa. Autamme mielellämme esimerkiksi oikean koon valinnassa. Kirjoita palautuslomakkeeseen selkeästi onko kyseessä vaihto vai palautus ja kirjoita lomakkeeseen mitä tuotteita haluat vaihdossa vaikka olisitkin jo sopinut vaihdosta viestitse tai puhelimitse.

Toiseen kokoon tai toiseen tuotteeseen vaihtaminen on asiakkaalle maksutonta.

Kuosikohdistuksen vuoksi tapahtuvat vaihdot ovat maksullisia ( vaihdosta aiheutuvien postikulujen verran).

Palautuksista veloitamme 5e postimaksun, jonka vähennämme palautettavasta summasta käyttäessäsi asiakaspalautustunnustamme. Voit vaihtoehtoisesti palauttaa tuotteen myös omalla kustannuksella. Huomioithan, että asiakaspalautuksena Postin toimitusaika on pidempi kuin normaalisti, koska tällöin toimitukset kulkevat Helsingin postikeskuksen kautta.

HUOM!

Hygieniasyistä johtuen emme hyväksy seuraavien tuotteiden palautuksia:

Alusvaatteet
Uimavaatteet
UV-vaatteet
Hiuspannat, hiuslenkit, pinnit, korvakorut

Tutit

Palautusoikeutta ei ole myöskään:

Määrämittaan leikatuilla kankailla

Digitaalisilla tuotteilla ( kaavat)

Paperikaavoilla


Palautuksen voit tehdä seuraavasti: 


Palautuksen voit tehdä Postiin käyttämällä asiakaspalautustunnustamme 653507. Palautuspaketin päällä tulee olla selkeästi merkittynä seuraavat tiedot: Asiakaspalautus 653507, Hippu Kids & Lifestyle, Kauppakeskus Zeppelin, Zeppelinintie 1, 90450 Kempele, Puh: 050 4122 153. 

Säilytä aina kuitti palautuslähetyksestä siihen saakka, että palautuksesi on käsitelty meillä.

Mikäli tilauksen kokonaisarvo palautuksen jälkeen on alle 100e, vähennetään postikulujen osuus palautettavasta summasta.

Noutamatta jätetty lähetys ei ole palautus.

Mikäli et nouda pakettiasi ilmoitettuun määräaikaan mennessä Postista tai Matkahuollosta ja se käännytetään takaisin Hippu Kids & Lifestyle Oy:lle, veloitamme Sinulta 10,00€ rahti- ja käsittelykuluja. Lunastamattomilla paketeilla ei ole peruutusoikeutta. Paketin/tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole Kuluttajansuojalain mukainen tuotteiden palautus. Tällaisessa tapauksessa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta heille aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28§). Huomioithan, että Postin säilytysaika on noin 7vrk.

  • Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.
  • Laitathan aina palautuksiin mukaan täytetyn palauslomakkeen ja yhteystietosi
  • Maksamme hyvitykset noin 7 vrk:n aikana palautuksen saapumisesta.
  • Mikäli havaitset tuotteessa jotain vikaa, olethan yhteydessä pikaisesti asiakaspalveluun.

Ostoskorisi on tyhjä