Hippu Kids & Lifestyle

Toimitusehdot

TILAUSOHJEET JA TILAUKSEN TEKEMINEN

  • Asiakkaan ei tarvitse rekisteröityä käyttäjäksi tilatakseen tuotteita Hippu Kids & Lifestyle verkkokaupasta, mutta rekisteröityneenä käyttäjänä saat ensimmäisenä tietoa uusista tuotteista ja kampanjoista.
  • Toimituskulut lisätään tilaukseen automaattisesti. Eteneminen tapahtuu ohjelman ohjeiden mukaisesti ja lopuksi voitte valita maksutavaksi verkkomaksun (kaikki pankit, luottokortit, Visa Electron, Klarna).
  • Mikäli jokin tuote on loppunut, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian
  • Emme yhdistä automaattisesti eri aikoina vastaanotettuja tilauksia. Mikäli haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@hippukids.fi tai 050-4122153.
  • Pidätämme oikeuden toimitustapojen muutoksiin kampanjoiden aikana.
  • Ilmaisen postituksen kampanjoissa Hippu Kids & Lifestyle pidättää oikeuden edullisimpaan postitustapaan.

MAKSUTAVAT

Klarna Checkout, 

https://www.klarna.com/fi/

TOIMITUSKULUT JA POSTITUS

POSTITUS SUOMEEN

Ostoskori lisää postikulut automaattisesti tilauksen loppusummaan. Tilauksen postikuluihin vaikuttaa sekä PAINO että TILAVUUS (ei pelkästään paino).

  • Nouto Zeppeliinin myymälästä, 0€
  • Kirje: 3,90€
  • SmartPost S-koko 5,90€
  • SmartPost M-koko 7,90€
  • Paketti: 5,90€/7,90€ painon mukaan
  • Yli 100€ tilaukset toimitamme Suomeen ilman postikuluja

POSTITUS ULKOMAILLE

Postikulut määräytyvät postin hinnaston mukaisesti. Mikäli asut ulkomailla ja haluat tilata tuotteita, ole yhteydessä asiakaspalveluumme: info@hippukids.fi

TOIMITUSAIKA

Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Postitamme tuotteet 1-3 arkipäivän kuluessa.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus tavaran vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäiskunnossa eli käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Palauta tuote alkuperäispakkauksessa. Vaihtojen ja palautusten välttämiseksi lue huolellisesti tuotteen tiedot ja kysy rohkeasti mikäli haluat lisätietoa. Autamme mielellämme esimerkiksi oikean koon valinnassa. Kirjoita palautuslähetyksen mukaan viesti, josta ilmenee selkeästi onko kyseessä vaihto vai palautus ja mitä tuotteita haluat mahdollisessa vaihdossa vaikka olisitkin jo sopinut vaihdosta viestitse tai puhelimitse.

Toiseen kokoon tai toiseen tuotteeseen vaihtaminen on asiakkaalle maksutonta.

Kuosikohdistuksen vuoksi tapahtuvat vaihdot ovat maksullisia ( vaihdosta aiheutuvien postikulujen verran).

Palautuksista veloitamme 5e postimaksun, jonka vähennämme palautettavasta summasta käyttäessäsi asiakaspalautustunnustamme. Voit vaihtoehtoisesti palauttaa tuotteen myös omalla kustannuksella, tällöin palautuskulua ei vähennetä. Huomioithan, että asiakaspalautuksena Postin toimitusaika on himeman pidempi kuin normaalisti.

SÄILYTY AINA KUITTI PALAUTUSLÄHETYKSESTÄ SIIHEN SAAKKA ETTÄ PALAUTUS ON KÄSITELTY MEILLÄ.

Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 100e verkkokauppatilauksiin. Mikäli 100e maksuttoman toimituksen raja ei palautusten jälkeen enää ylity, veloitamme palautettavsta summasta paketin lähetystavan mukaisen toimituskulun (kirje 3,90e, paketti 5,90e). Sama koskee mahdollisia postikulukampanjoita - mikäli kampanjan ehdot eivät palautusten jälkeen täyty, huomioidaan aiheutunut postikulu palautattavassa summassa.

HUOM!

Hygieniasyistä johtuen emme hyväksy seuraavien tuotteiden palautuksia:

Alusvaatteet
Uimavaatteet
UV-vaatteet
Hiuslenkit, pinnit, korvakorut

Tutit ja purulelut

Palautusoikeutta ei ole myöskään:

Määrämittaan leikatuilla kankailla

Digitaalisilla tuotteilla ( kaavat)

Paperikaavoilla


Palautuksen voit tehdä seuraavasti: 


Palautuksen voit tehdä Postiin käyttämällä asiakaspalautustunnustamme 653507. 

Palautuspaketin päällä tulee olla selkeästi merkittynä seuraavat tiedot: Asiakaspalautus 653507, Hippu Kids & Lifestyle, Zeppelinintie 1, 90450 Kempele, Puh: 050 4122 153. 

Säilytä aina kuitti palautuslähetyksestä siihen saakka, että palautuksesi on käsitelty meillä.

Mikäli tilauksen kokonaisarvo palautuksen jälkeen on alle 100e, vähennetään postikulujen osuus palautettavasta summasta.

Noutamatta jätetty lähetys ei ole palautus.

Mikäli et nouda pakettiasi ilmoitettuun määräaikaan mennessä Postista tai Matkahuollosta ja se käännytetään takaisin Hippu Kids & Lifestyle Oy:lle, veloitamme Sinulta 10,00€ rahti- ja käsittelykuluja. Lunastamattomilla paketeilla ei ole peruutusoikeutta. Paketin/tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole Kuluttajansuojalain mukainen tuotteiden palautus. Tällaisessa tapauksessa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta heille aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28§). Huomioithan, että Postin säilytysaika on noin 7vrk.

  • Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.
  • Laitathan aina palautuksiin mukaan yhteystietosi ja viestin siitä onko kyseessä palautus vai vaihto.
  • Maksamme hyvitykset noin 7 vrk:n sisällä palautuksen saapumisesta. 
  • Mikäli havaitset tuotteessa jotain vikaa, olethan yhteydessä pikimmiten vian huomattuasi asiakaspalveluumme.

Ostoskorisi on tyhjä