Hippu Kids & Lifestyle

Toimitusehdot

TILAUSOHJEET JA TILAUKSEN TEKEMINEN

  • Asiakkaan ei tarvitse rekisteröityä käyttäjäksi tilatakseen tuotteita Hippu Kids & Lifestyle verkkokaupasta, mutta rekisteröityneenä käyttäjänä saat ensimmäisenä tietoa uusista tuotteista ja kampanjoista.
  • Toimituskulut lisätään tilaukseen automaattisesti. Eteneminen tapahtuu ohjelman ohjeiden mukaisesti ja lopuksi voitte valita maksutavaksi verkkomaksun (kaikki pankit, luottokortit, Visa Electron, Klarna).
  • Mikäli jokin tuote on loppunut, ilmoitamme siitä välittömästi.
  • Emme yhdistä automaattisesti eri aikoina vastaanotettuja tilauksia. Mikäli haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, ole yhteydessä asiakaspalveluun info@hippukids.fi tai 050-4122153.
  • Pidätämme oikeuden toimitustapojen muutoksiin kampanjoiden aikana.
  • Ilmaisen postituksen kampanjoissa Hippu Kids & Lifestyle pidättää oikeuden edullisimpaan postitustapaan.

MAKSUTAVAT

PAYTRAIL
https://www.paytrail.com/

TOIMITUSKULUT JA POSTITUS

POSTITUS SUOMEEN

Ostoskori lisää postikulut automaattisesti tilauksen loppusummaan. Tilauksen postikuluihin vaikuttaa sekä PAINO että TILAVUUS (ei pelkästään paino).

  • Nouto Zeppeliinin myymälästä, 0€
  • Kirje 2lk: 3,00€ / 5,20€
  • SmartPost S-koko 5,90e
  • SmartPost M-koko 7,90e
  • Paketti: 8,10€
  • Yli 150€ tilaukset toimitamme ilman postikuluja

POSTITUS ULKOMAILLE

Postikulut määräytyvät postinhinnaston mukaisesti.

TOIMITUSAIKA

Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Postitamme tuotteet 1-3 arkipäivän kuluessa.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus tavaran vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäiskunnossa eli käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Palauta tuote alkuperäispakkauksessa. Vaihtojen ja palautusten välttämiseksi lue huolellisesti tuotteen tiedot ja kysy rohkeasti mikäli haluat lisätietoa. Autamme mielellämme esimerkiksi oikean koon valinnassa. Kirjoita palautuslomakkeeseen selkeästi onko kyseessä vaihto vai palautus.

Palautuksista veloitamme 5e postimaksun, jonka vähennämme palautettavasta summasta käyttäessäsi asiakaspalautustunnustamme (Asiakaspalautus maksaa meille n.9,90e). Voit vaihtoehtoisesti palauttaa tuotteen myös omalla kustannuksella. 


Mikäli tilauksen kokonaisarvo palautuksen jälkeen on alle 150e, vähennetään postikulujen osuus palautettavasta summasta.

Jos toimituksen mukana tuli erillinen Postin palautuslappu, niin voit teipata sen tiivisti palautuspaketin päälle ja toimittaa paketin Postin toimipisteeseen. Vaihdon ja palautuksen voit tehdä myös käyttämällä asiakaspalautustunnustamme 646387. Palautuspaketin päällä tulee olla selkeästi merkittynä seuraavat tiedot: Asiakaspalautus 646387, Hippu Kids & Lifestyle, Kauppakeskus Zeppelin, Zeppelinintie 1, 90450 Kempele.

Säilytä aina kuitti palautuslähetyksestä siihen saakka että palautuksesi on käsitelty meillä.


  • Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.
  • Laitathan aina palautuksiin mukaan täytetyn palauslomakkeen, yhteystietosi ja tilinumerosi, jonne voimme palauttaa palautettavan summan.
  • Maksamme hyvitykset noin 7 vrk:n aikana palautuksen saapumisesta.
  • Mikäli havaitset tuotteessa jotain vikaa, olethan yhteydessä pikaisesti asiakaspalveluun.
  • Lunastamaton paketti ei ole sama kuin asiakaspalautus. Lunastamattomien lähetysten palautuessa meille vähennämme asiakkaalle palautettavasta summasta postin meiltä perimän palautusmaksun10e.

Ostoskorisi on tyhjä