Ilmainen toimitus yli 100 euron tilauksiin! Myymälämme on avoinna ma-pe 10-20, la 10-18 ja su 12-18! Tervetuloa <3

Toimitusehdot

TILAUSOHJEET JA TILAUKSEN TEKEMINEN

  • Asiakkaan ei tarvitse rekisteröityä käyttäjäksi tilatakseen tuotteita Hippu Kids & Lifestyle verkkokaupasta, mutta rekisteröityneenä käyttäjänä saat ensimmäisenä tietoa uusista tuotteista ja kampanjoista.
  • Asiakas on vastuussa että syöttää tilaukseen oikeat toimitustiedot (Osoite, puhelinnumero)
  • Toimituskulut lisätään tilaukseen automaattisesti. Eteneminen tapahtuu ohjelman ohjeiden mukaisesti ja lopuksi voit valita maksutavaksi Klarnan kautta pankin, luottokortin, Klarnan laskun tai osamaksun.
  • Mikäli jokin tilaamasi tuote on loppunut, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian
  • Mikäli haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme 050-4122153.
  • Pidätämme oikeuden toimitustapojen muutoksiin kampanjoiden aikana.
  • Ilmaisen postituksen kampanjoissa Hippu Kids & Lifestyle pidättää oikeuden edullisimpaan postitustapaan.
  • Mikäli tilauksesi on sisältänyt kampanjatuotteen, esimerkiksi maksuttoman kaupanpäällisen (kangaskassit, hiusdonitsit ym tuotteet), kaupanpäällinen tulee joko maksaa tai palauttaa, jos siihen oikeuttavat tilauksen ehdot eivät palautuksen jälkeen täyty. Mikäli palautat kaupanpäälliseen oikeuttaneen tuotteen/tuotteita, etkä kaupanpäällistä, veloitamme palautettavasta summasta kaupanpäällisen arvon.
  • Alennuskoodeja ei voi käyttää vastoin niiden käyttötarkoitusta. Tällaiset tilauksen perutaan automaattisesti.

MAKSUTAVAT

Klarna Checkout, 

https://www.klarna.com/fi/

TOIMITUSKULUT JA POSTITUS

POSTITUS SUOMEEN

Ostoskori lisää postikulut automaattisesti tilauksen loppusummaan. Tilauksen postikuluihin vaikuttaa sekä PAINO että TILAVUUS (ei pelkästään paino).

  • Nouto Zeppeliinin myymälästä, 0€
  • Matkahuollon lähellä-paketti 5,90€ ( Nopein, viemme klo 15 mennessa tilatut samanapäivänä eteenpäin)
  • Postin paketti: 5,90€/7,90€ painon mukaan (Viemme postin paketit seuraavana arkipäivänä tilauksesta eteenpäin)
  • Yli 100€ tilaukset toimitamme Suomeen ilman postikuluja
  • Palautuskulu 6,90€

POSTITUS ULKOMAILLE

Postitamme mielellämme myös ulkomaille. Mikäli asut ulkomailla ja haluat tilata tuotteita, ole yhteydessä asiakaspalveluumme: info@hippukids.fi. Postikulut määräytyvät postin hinnaston mukaisesti.

TOIMITUSAIKA

Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Postitamme tuotteet 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta.

PALAUTUSOIKEUS

Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautathan tuotteen kauniisti viikattuna.

Jos ostat tuotteen myöhemmin käytettäväksi tai lahjaksi, tuotteen tarkistaminen heti on ihan yhtä tärkeää. Älä tee käyttöönottopesua tuotteelle ennen kuin olet tehnyt ostopäätöksen ja todennut tuotteen sopivaksi. Mahdolliset reklamaatiot täytyy tehdä pikimmiten tilauksen vastaanoton jälkeen tuotteet tarkistettuaan.

HUOMIO! Jos tuote palautetaan Hippuun myyntikunnottomana (esim. likainen, meikkivoide/puuteritahrainen tai muutoin pesua vaativa, käytetty, runsaasti eläimen karvoja, mytyssä pakattuna), emme voi hyväksyä palautusta. Tällöin Hipulla on oikeus joko palauttaa kyseinen tuote asiakkaalle ilman hyvitystä tai vaihtoehtoisesti pidämme tuotteen ja hyvitämme asiakkaalle 50% summasta, jonka asiakas on maksanut tuotteesta.

Palautusten välttämiseksi lue huolellisesti tuotteen tiedot ja kysy rohkeasti mikäli haluat lisätietoa tuotteesta tai sen koosta. 

Palautuksista veloitamme 6,90e palautuskulun, jonka vähennämme palautettavasta summasta käyttäessäsi asiakaspalautustunnustamme. Voit vaihtoehtoisesti palauttaa tuotteen myös omalla kustannuksella, tällöin palautuskulua ei vähennetä. Kaikki palautukset tulee toimittaa Postin kautta. Huomioithan, että asiakaspalautuksena Postin toimitusaika voi olla hieman pidempi kuin normaalin paketin kulku.

SÄILYTÄ AINA KUITTI PALAUTUSLÄHETYKSESTÄ SIIHEN SAAKKA ETTÄ PALAUTUS ON KÄSITELTY MEILLÄ.

Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 100e Matkahuollon toimitustavan verkkokauppatilauksiin. Mikäli 100e maksuttoman toimituksen raja ei palautusten jälkeen enää ylity, veloitamme palautettavasta summasta paketin lähetystavan mukaisen toimituskulun (paketti 5,90e)

Sama koskee mahdollisia postikulukampanjoita - mikäli kampanjan ehdot eivät palautusten jälkeen täyty, huomioidaan aiheutunut postikulu palautettavassa summassa.

HUOM!

Hygieniasyistä johtuen emme vastaanota seuraavien tuotteiden palautuksia:

Avatut pussilakanasetit

Alusvaatteet
Uimavaatteet
UV-vaatteet
Hiuslenkit, pinnit, korvakorut

Hiuspannat

Tutit ja purulelut


Palautuksen voit tehdä seuraavasti: 


Palautuksen voit tehdä Postiin käyttämällä asiakaspalautustunnustamme 653507. 

Palautuspaketin päällä tulee olla selkeästi merkittynä seuraavat tiedot: Asiakaspalautus 653507, Hippu Kids & Lifestyle, Zeppelinintie 1, 90450 Kempele.

Säilytä aina kuitti palautuslähetyksestä siihen saakka, että palautuksesi on käsitelty meillä.

Mikäli tilauksen kokonaisarvo palautuksen jälkeen on alle 100e, vähennetään postikulujen osuus palautettavasta summasta.


Noutamatta jätetty lähetys ei ole palautus!

Mikäli et nouda pakettiasi ilmoitettuun määräaikaan mennessä Postista tai Matkahuollosta ja se käännytetään takaisin Hippu Kids & Lifestyle Oy:lle, veloitamme Sinulta 20,00€ rahti- ja käsittelykuluja. Paketin/tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole Kuluttajansuojalain mukainen tuotteiden palautus. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28§)



Ostoskoriin käytetyt lahjakortit